sobota 4. srpna 2012

Summer Giveaway


Tak je tady čas na druhou giveaway v historii tohoto blogu!:) Před pár dny jsem ve schránce objevila balíček, který mi poslali z  internetového obchodu s bižuterií Rings & Tings a kromě nádherného náramku a prstýnku, mi poslali ještě tenhle náhrdelník s knírkem, který jsem se rozhodla věnovat někomu z vás, ať z té mé spolupráce s touto stránkou taky něco máte.) Trend knírků je úplně všude a jestli byste chtěli mít tenhle řetízek doma, stačí splnit pár základních pravidel a to:
1 - Být mým pravidelným čtenářem. (Dát "Připojit se k tomuto webu" v menu nalevo.)
2 - Napsat mi, jak trávíte prázdniny a pokud o tom máte článek u vás na blogu, pošlete odkaz;) Tyhle cestovatelské články jsou moje nejoblíbenější.
Dobrovolně mě můžete lajkovat na FB, sledovat na Instagramu jako @emgolightly a napsat, co vám u mě na blogu chybí nebo co máte naopak nejraději:)
Mějte se krásně a giveaway ukončím v polovině měsíce, tedy 16. 8.!!

38 komentářů:

  1. Já trávím prázdniny s přítelem a cestujeme po čr =) Třeba za 2 týdny jedeme do jižních čech =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. sledujem :)
    prázdniny trávim celkom fajn s priateľmi, na chatách a kúpaliskách :)
    tekelyova.m@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  3. prázdniny si užívám a relaxuju. klasicky přátelé, rodina, přítel. ))
    skvělá giveaway:)
    (vercacrhanova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Kniirek :) O tyzden si zbalim svestky a pocestujem do mojho druheho domova, Grecka. Neskutocne sa tesim :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. to je skvělý ! no moje prázdniny travim zatim doma ... U moře už jsem byla v červnu a doted už jsem stihla vyblednout takže na to, že je léto ani moc nevypadám... Už mě čeká jen týden na šumavě a soustředěni :)
    vacovska.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. podmínky splňuji tak zkusím štěstí :) veronicas.style@gmail.com, ale žádný cestovatelský článek u mě na blogu nečekej, já trávím prázdniny na brigádě, na cestování není čas ani peníze :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná výhra! Jinak mé prázdniny jsou sice dlouhé (jako vysokoškolačka si je užívám 4 měsíce), ale přesto za tu dobu nic moc nezažiju a nic nestihnu.. :( ale snad vyjde alespoň dovolená někam na válendu k moři, abych si aspoň na chvíli odpočinula a užila moře, pláže a sluníčka :)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem učitelka/lektorka, takže mám relativně volné léto. A užívám si to:) Knihy, filmy, seriály, Chorvatsko, prostě pohoda:)

    OdpovědětVymazat
  9. mám za sebou dovolenou u moře, před sebou hory, nějaké ty fesťáky a chatu s mými nejlepšími kamarádkami :)
    kavarenskapovalecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. k.malatinova@gmail.com
    chodím na brigádu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Červenec jsem měla docela nabitej. Pořád jsem někam jezdila, ale srpen už tak nabitej nemám, a tak se válím skoro pořád doma:D

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. jéé :-))
    bohužel necestuji, letos jsem pomalu nevytáhla paty ani z našeho města. :-/ zaměstnává mě divadlo...
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ja trávim prázdniny plávaním, čítaním, spaním :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj :) .. tak prázdniny mám tak trocha nezvyčajné, pretože som skoro stále doma, prvé dva týždne som bola v chorvátsku , v malej dedinke pri Šibeniku, a čo som bola veľmi prekvapená nákupy v chorvátsku sú neskutočné, zara bershka stradivarius všetko na čo si len človek spomenie, a aj kvalitnejšia kozmetika ako napríklad Chanel tam bola dokonca dostupnejšia ako vo francúzsku. Čo sa týka Slovenska som buď u dedka, alebo doma a pomaly sa začínam chystať na polročný pobyt do Francúzska :)Dostala som ( vyzerá to tak) dobrú rodinu, a len 30 km od Paríža čo je prakticky môj malý splnený sen , už teraz sa teším na výstavu Marc Jacobs pre Louis Vuitton, ktorú mám sľúbenú od mojej hostmamy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Prazdniny travim prevazne pracovne (bohuzel). Ale mezi tim se skutecnily i nejake kratke (nakupovaci:) vylety do Nemecka a s prateli jeste pojedeme kempovat na Sazavu:) jinak tvuj blog mam moc rada a hrozne se mi libily clanky ohledne tveho vyletu do Ameriky:)
    tereza.hrdlickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. 1. jsem :)

    2. Prázdniny netrávím nijak zvláštně. Chodím po brigádách, jezdíme na výlety a tak. Žádná cizina nebo nějaké vzrůšo se nekoná, bohužel :( A co jsme měli jet na dovču aspoň po ČR, tak to jsem promaródila, asi tak :D

    Tvůj blog se mi líbí tak, jak je. Nic mi tu nechybí, nic mi nevadí ;)
    sabina.spalkova@seznam.cz


    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem pravidelná čtenářka.
    Začátek prázdnin jsem strávila dva týdny na dovolené v Řecku a ještě pojedeme na týden do Hluboké nad Vltavou :)).
    Nejraději mám tvoje outfity!

    OdpovědětVymazat
  18. zatiaľ som stihla Chorvátsko a Tunis a momentálne som chorá takže si dám asi trochu pauzu u nás na chalupe :D ak chceš pozri sa na môj blog (fash-passion.blogspot.sk), tam priebežne píšem čo robím :D
    niikola.gs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Prázdniny trávím tak že občas vyjedem na nějaký výlet, ale na dovolený jsem nebyla :)
    Misssha2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. já si prázdniny snažím hlavně užívat :) jsem s kamarády, na které ve šk. roce nemám čas, chodím na různé akce, byla jsem na dovolené v Tatrách atd. :) hlavně odpočívat, odpočívat, odpočívat a užívat si ;) a na tvém blogu mi opravdu nic nechybí - jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  21. prázdniny trávím hodně odpočinkově, občas nějaký ten výlet a zrovna dnes jsem se vrátila z krátké dovolené v Českém ráji :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jéé, pěkný dáreček.:-)Jak trávím prázdniny? Jedním slovem - doma. Studuji (spíš studovala jsem) daleko a domů jsem se dostala málo, takže si užívám pobyt doma, s rodinou, s pejskem... Kromě toho jsem navštívila s přítelem Krétu a do konce prázdnin bych chtěla ještě objet pár zajímavých míst v mém okolí. Odkaz na blog: http://adeledblog.blogspot.cz/. Hezký večer.:-)

    OdpovědětVymazat
  23. tvoj blog som objavila len nedávno, takže neviem napísať, čo mi tu chýba, lebo zatiaľ naozaj nič :) cestovateľských príspevkov mám viac, pridám len dva:
    http://www.charmingdragonfly.blogspot.sk/2012/08/oh-im-riding-lazy-mood.html
    http://charmingdragonfly.blogspot.sk/2012/06/bring-me-back-down.html
    teším sa z tejto giweaway, dlho som hľadala pekný prívesok s "knírkom", ale žiadny som nenašla. tento je taký, aký som hľadala :)

    OdpovědětVymazat
  24. ja sa stále chodím kúpať :D mám niekolko lokacii a stále sa len kupčem..ked nie je počasie tak som zvládla kino, filmy, kávičky..robotu samozrejme.. a to ej tak všetko :D
    smiley.moni@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Je náádhernej!! :)
    No, prázdniny moc netrávím, jak bych si představovala. Už mám po dovolený v Itálii a nic moc mě už nečeká, takže se už začínám doma docela nudit. A navíc na mě asi něco leze, takže nic příjemnýho. Ale ještě máme spoustu času, to se zlepší! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji.
    Jezdím s kamarádkami nakupovat byla jsem na Lipně a v Mariánkách,Plzni ..pojedu na Karlštejn.;)
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. slovakova.anna@email.cz
    Pracovně jako servírka v pizzerce, moc letních radovánek si neužiju :)

    OdpovědětVymazat
  28. Stala jsem se pravidelným čtenářem. :)
    Prázdniny trávím různě. Kromě hromady práce, kterou mne rodiče zavalili, si ráda udělám čas na houbaření, procházky v přírodě a koupání na štěrkáči. Před pár dny jsem se vrátila od sestřenice. Byl to týden nabytý zážitkama. Navštívili jsme hrad Perštejn, klášter Porta Coeli, Olympii, pivovar Černou horu,... Na konci prázdnin máme ještě naplánovaný výlet do severních Čech, tam se obzvlášť těším.
    FB stránku jsem lajkla. Tvůj blog mne zaujal, líbí se mi tvůj milý přístup. Vytkla bych jen nepřehledné menu, tam jsem trochu bloudila. :)
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Příjde mi, že dámám knírky moc sluší :-).
    Letos už jsem navštívila nějaký ten hudební festival,taky se v nejbližších dnech chystám do mé milované Prahy a úplně ke konci prázdnin plánuji navštívit vizovické Trnkobraní.
    Leelookillah@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Prázdniny trávim úplne obyčajne :D Doma,pri bazéne :) Občas nejaké výlety po okolí,nič zaujímavé
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  31. Tvůj blog sleduju už dlouho.:) Prázdniny trávím takovým poflakovááním. :D Koukám na seriály, čtu, koukám na filmy, chodím ven s kamarády a snažím se poznávat nový lidi.:) Prostě takový věci, na které přes rok není moc času.:D

    OdpovědětVymazat
  32. Trávím prázdniny doma nebo u babičky, s přítelem a přáteli, teď hodně koukám na olympiádu:-) moře letos není, tak doufám, že se aspoň podívám po česku:-)
    a ten knírek je bezvadný, kéž bych měla štěstí!
    Soninka.xxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. 93luci@seznam.cz
    Celé léto trávím na stáži v Holandsku :)

    OdpovědětVymazat
  34. krásná giveaway
    moje prázdniny začaly teprve nedávno, jelikož jsem celý červenec strávila na brigádě, ale teď si užívám, sice každé dopoledne vařím oběd, ale odpoledne trávím s přáteli, buď u filmu, procházkami, sportem, nakupováním nebo jen tak sedneme na deku a klábosíme. Zítra se chystám na hrad Veveří na fesťák a ještě mě čeká dovolená do Chorvatska, nutně už potřebuju moře :)

    OdpovědětVymazat
  35. kúpanie v bazéne, opaľovanie sa aby som chytila bronz do šiat na stužkovú, solárka nevyznávam :D, čítanie kníh, na ktoré som nemala čas, včera som dokonca maľovala krajinky a blbosti na kamene :D, hranie badmintonu, petangue či ako sa to píše, grilovanie, pozorovanie hviezd, fotenie západu slnka, mesiaca, výlety,pozeranie naj seriálov a tak... aj ja mám rada články o cestovaní, kde sú aj skúsenosti ako to prebiehalo a tiež veľa fotiek, keď už necestujem ja aspoň sa pokochám :)
    véééľmi sa mi páči tvoj článok o cestovaní a vôbec mi nevadí rozsiahlosť článku, tvoj blog má čo ponúknuť :)
    vždy som si hovorila nie nedám sa zmiasť a opantať niečím čo sa mi na prvý pohľad nepáčilo a nechápala som to, ale teraz tieto fúziky milujem

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  37. Super giveaway:)
    Moje prádzniny začaly v hl.městě ČR, kde jsem začala budovat kariéru :P a praxovala 3 týdny. Pak jsem (což máme očividně společného), odjela na Mallorcu ( posty zde http://mambule.blogspot.cz/ :). Co mě čeká dál? Zkouška z obchodního práva a trip to USA! (NY a Washington), poprvé v životě za velkou louži! Jistě by se tam tvůj giveaway vyjímal *
    Zrzečka ( k8tie91@gmail.com )

    OdpovědětVymazat
  38. práce, moře, voda a chalupa! to je moje ideální kombo na prázdniny!

    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat