středa 7. května 2014

Jak jsme pekly na Studentský Majáles

To jsme tak jednou víkend před Majálesem dostaly nabídku, jestli si chceme trošku zapéct a zaprodávat na Studentském Majálesu, který mimochodem letos taky pořádají mí kamarádi ze školy a my jsme na to samozřejmě hned kývly a začaly v duchu kalkulovat suroviny a sčítat recepty a odhadovat počet návštěvníků a řešit, jak to na tu Celetnou dovezeme a kde vezmeme krabice a všechno. Ale přesto jsem se na to hrozně těšila, ve finále se mi ani nic nepřipeklo, trouba sedmihodinové pečení taky zvládla a my jsme celé šťastné vyprodaly i poslední kus. A co že jsme to pekly a jak to všechno začalo? Všechno to má na svědomí Janča a její Foodies club VŠE, který nám to všechno vyjednal, dostaly jsme zástěrky, kytku na stůl a mohlo se začít prodávat! 
Julie a Hanka napekly strašně moc sladkých dortíčků, koláčů, cupcakes, cheesecake, bábovku a tak a já zase pekla pro ty, co mají buňky s radarem na slané – tedy quiche a to na čtyři způsoby: špenát a mix sýrů, brokolice a camembert, můj nejoblíbenější cuketa a kozí sýr a pro masožravce cibulový se slaninou. Celkem jsme napekly tak 250 kousků a nikdo nám už asi nikdy neuvěří, že jsme měly za 3 hodiny vyprodáno a dokonce tak, že na konci zbyl od každé z nás jeden kousek a čekaly jsme, kdo vyhraje "soutěž" o nejrychlejší vyprodání (byla to Hanka:). Příště teda pečem ještě víc!
Já jsem přešťastná, že jsem mohla prvně prodávat své pečící výtvory a moc děkuju za tuhle šanci a krásnej den!


celá sestava i s hlavní organizátorkou                 
  photo credit: Janča z Foodies

Hanky sladkosti
photo credit: Hanka

Julie sladkosti
 photo credit: Hanka

 moje slanosti
photo credit: Hanka

 Julči mandlový dort
phot credit: Hanka

 fotka, kterou jsem vás lákala na blogovém FB

 quiche, na které bude recept už o víkendu na blogu, tyhle jsou brokolicové s camembertem a vás čeká recept asi na špenátové, ještě si nejsem jistá, na co budu mít větší chuť.)

pak přišel děs, jak a v čem to dopravím na místo, naštěstí mi pomohli mí obětaví kamarádi, krabici mi věnovali v Bille a na mě jen zůstalo vytvořit v ní tři patra pomocí rolek od papírových utěrek a kartonu, který jsem měla původně na modely (promiň, školo)

 a taky jsme měly stylové papírové ubrousky s plameňáky, heč!

photo credit: Julie

13 komentářů:

  1. Muffinky jsou boží :)) hned jsem dostala na něco sladkého chuť :D

    OdpovědětVymazat
  2. no recept na quiche by som si pozrela, to naozaj nemám ani šajn ako sa to robí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jste nejšikovnější holky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. No vypadá to úchvatně :) hned bych ochutnala

    OdpovědětVymazat
  5. Ty cupcakes jsou úžasné. To je red velvet?
    Dělala jsem je loni a zaprášilo se po nich. :)
    Na recept se těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou. Taky mě láká je vyzkoušet, tak třeba na narozky:)

      Vymazat
  6. To vypadá božsky!! Být tam, taky k tomu vyprodání dost pomůžu, byla bych šílený zákazník co by chtěl koupit všechno :D

    OdpovědětVymazat