pátek 12. června 2015

dark grey & nude


     Kombinaci jemné pleťové s tmavě šedou jsem si před pár týdny tak oblíbila, že jsem ji byla schopná nosit na kombinaci různých kusů oblečení třeba celý týden (důkazem mi buď minulý článek:). Teď už mě to trochu přešlo, ale myslím si, že se ty baryv k sobě krásně hodí a dokonce jsem je pak použila i na skicy mého domu na ateliéru. 
     Já už mám skoro po zkouškách, tento semestr jsem to dala nejvíc hopem, co to šlo, abych mohla odjet na work&travel. Už mi zbývají jenom dvě zkoušky (pravda, jedno z toho je matika:( a necelých 14 dní a budu v USA! Jak mě teď stále zaměstnává škola, nemám ani čas si to pořádně uvědomit. Tento týden jsem strávila celý na výtvarném kurzu, kde jsme kreslili v ulicích Prahy a mezitím jsem stihla ještě i zkoušku. Kreslířák byl úžasný zážitek. Kreslení v plenéru jsem se vždycky vyhýbala, ale teď mě to tak chytlo, že je mi až líto, že je konec.) Třeba si zkusím v létě nakreslit nějakou americkou scénu u Erijského jezera:) 
     Dneska při cestě na vlak jsem tak přemýšlela na co se na prázdniny těším nejvíc. A víte na co? Na knížky! Přes rok jsem nestihla kromě knih do školy přečíst vůbec nic až na jednu nebo dvě knížky přes Vánoce. Už si píšu seznam, jaké knihy si budu chtít v Americe koupit a měla bych si zjistit, jak je to s posíláním balíků domů :D Nemáte o tom někdo nějaké informace? A co dámské šaty?



Topshop ribbed crop top
Reserved skirt
New Yorker loafers
Mango cross-body bag
Michael Kors watch
Topshop leopard earrings

FOLLOW: INSTAGRAM    FACEBOOK    BLOGLOVIN'    ASK ME    SHOP MY STYLE

6 komentářů:

  1. Skvělý outfit :-) Sluší ti to :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-bronzova.html

    OdpovědětVymazat
  2. Sukynka se mi libi, super outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja posilala baliky z USA pres Polaky http://www.polonezparcelservice.com/en/index, sice to slo asi dva mesice (posilala jsem tou nejlevnejsi cestou), ale to mi bylo sumak, hlavneze vsechno v poradku doslo az na prah domu:-).

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi jemná kombinace, která ti moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat